کاربرد دوربین عقب خودرو در رانندگی

سیستم‌های مختلف خودرو هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت می‌کند که هر کدام از این پیشرفت‌ها رانندگی را آسان‌تر می‌کنند. یکی از فناوری‌هایی که طی سال‌های اخیر در خودرو‌ها به کار گرفته شده دوربین عقب است که به راننده کمک می‌کند پشت سر خود را راحت تر ببیند و هنگام پارک کردن خودرو تمرکز بیشتری داشته باشد.
دوربین دنده عقب این امکان را فراهم می‌کند که رانندگان بتوانند پشت خودرو را به راحتی ببینند و به خودرو‌ها و مانعی در پشت سر برخورد نکنند. این دوربین پشت خودرو را روی صفحه نمایشگر که در داخل خودرو است نشان می دهد تا راننده به راحتی بتواند خودرو را پارک کند یا دنده عقب حرکت کند. این وسیله میدان دید راننده را کامل می‌کند تا امکان برخورد با عابران پیاده، خودرو‌ها و موانع را کمتر کند. دوربین عقب معمولا در نزدیکی پلاک خودرو یا روی صندوق عقب نصب می‌شوند. البته تمام خودروها به این سیستم مجهز نیستند و به جای دوربین سنسور هشدار دهنده دارند.

برای خرید دوربین باید به کیفیت و برند آن توجه کنید تا دقت کافی داشته باشد. همچنین مانیتورهایی که در خودرو نصب می‌شوند باید کیفیت خوبی داشته باشند تا بتوانند بیرون خودرو را نشان دهند.هنگام خرید دوربین به قابلیت دید در شب آن توجه کنید چون برخی از دوربین‌ها این قابلیت مهم را ندارند.
دوربین های ارائه شده توسط وینکا دارای کیفیت تصویر عالی، دید در شب و زاویه دید 170 درجه میباشند.

تماس